Thursday, October 15, 2009

Pilot-Its Not Easy.

Salam.
Blog lama masih lagi di'privatekan'.

Ini sekadar kisah hidup aku yang tercampak kat Johor nih. Its really hard for me start over again. Sangat susah. Tempat kerja baru. Hidup sendiri. Jauh dari keluarga and kawan2 yang aku ada. Hampir 7 tahun kehidupan bersama kawan2 dan dia dr kolej. Semua hilang mcm tuh. Semua menjauh. Adalah sangat kekok utk aku keluar bersama mereka.

Hidup sendirian kt Johor nih. Jauh jgak aku bawak diri. Tak ada lagi The Curve, Ikea, Cineleisure tempat2 kegemaran aku lepak. Tak ada lagi TGIF. Tak ada lagi meatball Ikea yg enak.Tak ada lagi jeans Forever 21. Yang ada ayam penyet warong tepi jalan,Jusco Tebrau City yg besar pd nama je.Bandar Pasir Gudang yang aku rasa hebat lagi pekan Parit Buntar kt Perak tuh!! Aku masih belum boleh terima semua nih.

Aku kne kuat. Hidup sendiri mcm ni, aku kne tahan. Akhir2 ni, asek nangis.

Aku penat. Lelah dengan semua yg mendatang.

Bantulah aku.

4 comments:

shag said...

Dulu aku blaja kat pasir gudang. sejak abis n blah dari situ, aku bertekad xmau blk semula ke sana hehe...

Mutiara damansara ada mcm2 haha!!!!!

Arie said...

mmg susah kalau org dr bandar tb2 je g Pasir Gudang..
tp pd aku Pasir gudang ni ketenangan.... xde la sesak mcm bandar besar... xde la byk tol.. parking pun xde la mahal mcm kt KL... ada kereta pun selesa memandu.... xpe la kalau jem sikit tu pun... hujung minggu bole bersantai... g mancing.. xpe la setiap org berbeza apa yg dia kejar....

tumpanglalu said...

blog lama blog baru diisi duka lara. kenapa?

Anonymous said...

salam..
saya terbaca your blogs..nice but full with sadness..why??
jangan terlalu bersedih..kuatkan hati,cekalkan jiwa,pulihkan semangat,carilah rentak dan bernafaslah dengan senyuman atas muka bumi Tuhan..

from love,
nas