Friday, October 23, 2009

Run Baby Run!

Susah utk aku percaya mereka sekarang. Semua. Mereka. Dia. Susah utk aku kisahkan kenapa aku jadi mcm nih. Yang pasti, hati ni berbolak balik. Tak tau mana satu yg patut aku lakukan. Aku da putus harapan. Ke Kota Belud akan membawa diri. Bukan ke kampung aku, atau ke kampung dia. Biarkan aku. Membawa diri ke sana. Air Asia website da aku start belek dr semalam.

Sekadar mahu menghiburkan hati. Menikmati kehidupan. Aku ingin terus bekerja. Bekerja supaya aku boleh pergi lagi jauh dari sini. Aku akan tinggalkan semua ni utk menjadi lebih bagus dr mereka semua. Qatar Airways utk ke Madrid tahun depan. Atau umrah sendiri bersama mak dia.

Mak dia. Selalu call. Masih sms. Ayah dia pon. Lagi jauh aku lari, lagi laju langkah derang ikut aku. Mana lagi harus aku pergi! Mcm mana la hati ni nak sembuh lukanya? Boleh ke aku? Susah.

Sigh. T______T

4 comments:

Unknown said...

kota belud? madrid? tripoli? jomm

Arie said...

Saint Pouli? wahhhh... ok tu

Tfaaaaaa said...

jgn pegi jauh2..nnti GGPC merindukan ketua.. :(

Anonymous said...

tak semua dalam hidup ni kita boleh letakan kepercayaan kita..orang selalu meletakan kepercayaan pada sesuatu yang salah..kepercayaan itu ada batasannya..luka yang lama sukar untuk kita ubati..biarkan laa luka itu pulih seiring dengan waktu..its will okay soon..keep up okey!

from love,
nas