Tuesday, January 12, 2010

Terima Kasih.

Anonymous said...
cukuplah. henti ckp tentang dia. selagi awak recall selagi
itu la awak sedihkecewaterasasakithati. sekarang ni kwn2 masih lg support awak,
jgn sampai kwn2 hilang rasa kasihan seterusnya hilang hormat akan diri awak.
cuba la berubah. kuatkan semangat. bina hidup baru skali lagi.
Terima kasih.
Mereka bercakap tentang 'KAWAN-KAWAN'. "KASIHAN". "HILANG HORMAT". "CUBALAH BERUBAH". "BINALAH HIDUP BARU SEKALI LAGI"...


Jangan salah paham.Aku menulis kt sini bukan untuk simpati.bukan untuk kasihan kawan2. Kawan2 yang betul2 ada masa aku susah and sentiasa bersama aku,boleh aku kira pakai jari je!Biasalah. Aku tak marah. Paham sgt,kawan2 dia kawan2 aku jgak. You know who you are. Kalian hanya di belakang berani cakap2 sahaja. Kan? Untuk mereka bercakap semua tuh tentang aku,its not fair. To those who with me and know me, mereka tau. Aku dah cuba. Aku dah buat. Untuk mereka yg dlm situasi aku jugak, mereka paham. Bukan mudah.

Entahla. Senang utk kau bercakap.

Aku pon manusia biasa jugak. Macam kau, dia, semua.

Tapi aku tak perlu dihakimi oleh kau. Terima kasih.

12 comments:

ucu&themoonchacha said...

askum edy...
apa ni marah2..x baik...
kau kene terima kata kwn2 kau..mmg betul kata mereka..kadang2 aku baca pon asyik sedih jer..x ada yang gembira..bak kata file azura *lupakan saja zack cari yang lain*
apa2 pon..tabahkan la hati,kuatkan semangat..semua org pernah putus cinta,cuma satulah nasihat aku..dekatkan diri dengan allah..amin,take care...

Stoberi said...

Wslm.
Aku marah?aku xmarah.aku just cakap ape aku rasa.dunia nih xselamanya gmbira mcm kau.xsemua nya senang.org ckp mmg senang.cuba kau ada kt situasi aku.

Kau rs aku da lama sgt mcm nih kn.Sbb nya,kau marah.Aku xlayan kau.Apa2 pon thanks ats nasihat kau.

Anonymous said...

memang kita tak berhak hakimi dan menghakimi hidup, kenangan, pengalaman dan perasaan orang lain..
but what he do just only to help u..even dia xkenal u,but at least he try to help u..maybe he have experience in the same case like u..
we are trying to help u..dreaming with broken heart,its so hard..saya tahu but im still try untuk hidup dengan hati yang penuh luka..

sorry,
nas

Stoberi said...

i know who you are.
I dnt need your help.
Thanks but no,thanks!

Anonymous said...

who i am??
im just your reader
im have same experience like u
saya tak kenal awk

saya sekadar nak berkongsi
pandangan,pengalaman dan perasaan..
but if u dont want,
i dont care..

this is your blog
and up to you

tq,
nas

Stoberi said...

Bosan la mcm nih.
Stop it!You're everywhere..
Go get a life.
Tolong lah!!!!!

Noor Azahani Sulaiman.

Anonymous said...

sapa??
noor azahani sulaiman??
saya nasruddin saharudin

Stoberi said...

Whatever.

Bukan Cinderella said...

you call my nama nampaknya?
tak perlu sebut nama saya kepada orang yang tak saya kenal..

saya pon tak kenal whatever "nas" in this case

saya takde kene mengena

bye

Stoberi said...

Whatever.

It just remind me of someone who always stalk me,'dreaming with a broken heart'?haha.

malas nk ckp byk.

just stay away.ckup la.

Bukan Cinderella said...

WHATEVER!

stoberi said...

eh,xpyh nk bising2 kt my blog la.
come on la.pls.do not disturb me.
so,pls stay away!!!