Wednesday, January 13, 2010

Words Dont Bring Me Down Anymore.

Sedikit gembira hari ini. :)
Rasanya perkara yg aku hajatkan da diperkenankan.Untuk dilepaskan daripada satu kesusahan.Kesusahan dunia yang amat berat untuk aku.Kepercayaan terhadap Nya.


Maybe orang pikir aku nih xmcm ape yg aku cakapkan ni.Walaupon dia cakap aku dan keluarga aku bukan orang yg baik2 and hebat mcm keluarga dia.Tapi,siapalah mereka untuk menghakimi siapa aku.This is what i believe.Lambat atau cepat doa aku dimakbulkan,aku percaya,Dia sentiasa mendengar dan suatu hari nanti segalanya akn jadi kenyataan.


Sepanjang aku drive dr Kl ke Jb,aku xberhenti menyebutnya.Sepanjang hari,bila aku sedih,bila aku teringat terpandang update status fb,bila terima msj menyakitkan dr dia,aku cuba padamkan kesedihan,rasa marah dan sakit di hati dengan 'nya'.And it works.

لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنّى‏ كُنْتُ مِنَ الظَّالِمينَ

Hari ni,banyak berita baik.
Apa pon,lantak la apa org nk ckp psl aku.Words dont bring me down lagi da skarang.
I have my own antidote.

Owh,hari ni aku berpuasa nazar. :)

4 comments:

Anonymous said...

best of luck

from,
nas

Anonymous said...

kau mahu rasakan hidup kau paling hina paling keji dalm dunia nie silakan.

kau mahu rasakan kau manusia paling bodoh dalam dunia nie silakan.

kau mahu menangis sampai kering air mata kau silakan.

kau mahu kurung diri kau sampai lihat matahari pon kau tidak mahu silakan.

kau mahu mengasingkan diri kau sampai org ckp kau kera sumbang pon silakan.

apa yang kau nak buat edy kau buat jer.

sbb akan tiba satu waktu kau diberikan kekuatan oleh-NYA yg tak pernah kau dapat. kau bangun dan kau lihat indah.

tapi bila waktunya?aku takde jwpn tuh. DIA yg tentukan.

biar org tgk kita lemah.bodoh.sombong.keji. tapi anggap kelemahan kau tuh as ur strength. xde sapa boleh tlg ko melainkan diri kau sndr.

manusia boleh berkata, boleh menghakimi dan segala-galanya boleh. tapi rasa itu rasa kamu bukan?jadi mengapa perlu kisah apa yg mereka hendak perkatakan.

best of luck!

ucu&themoonchacha said...

waktu duka dulu kita lalui bersama..pagi yang bagai malam di temani bintang terang..hancur hati,
bila kau undurkan diri..meninggalkan daku..
meninggalkan daku sendiri..
woooo..

shaq said...

glad to hear, really hope that you could make it through all of this