Thursday, January 7, 2010

Its Complicated.

Sigh.Just trying to build up those 'hate' layers on me.But I guess it doesnt work for me.Things just get even more complicated for me.

Kalau lah semudah yg awak fikirkan.Kalau lah semudah yang kawan2 cakap kan.I just dont know what to do.

Just wondering, how dis can be so easy for you? Terkilan.

Still,saya bangga utk menjadi satu2 manusia yg ada bersama awak bila awk susah.Jadi satu2nya harapan awak bila awak hilang segalanya.Jadi kekuatan awak bila tak ada lagi yg tinggal pd awak.

Ingat lagi?
Hanya saya.Bukan dia.Bukan mereka.

4 comments:

Anonymous said...

wow edy...dh maju skrg,dah pakai awk saya lah..
buka kau dan aku ker? sabr la edy..aku rasa kau
kuat..tapi mungkin bab lain kau lemah,tapi sebagai manusia kene lalui ni semua..jatuh bangun
perkara biasa dalam dunia..apa2 pon,aku pon ada blog..pandai2 la kau carik..
take care yer..rindu nak makan bersama kau..
ucu-persona

Stoberi said...

hanya dia je 'awak' aku.so hrp maklum.

Anonymous said...

ku ingin kembali..ucu-persona

Anonymous said...

Jangan lupa lain kali bayar cukai bila datang S'pura yeah..
Selamat petang...